Dowiedz się jak zmotywować swoich pracowników wykorzystując grywalizację

UMÓW SIĘ
NA SPOTKANIE

Wykorzystaj elementy gry do aktywizacji pracowników i podnoszenia efektywności w biznesie. Grywalizacja służy wsparciu motywacji użytkownika w zdobywaniu wiedzy, a także mobilizuje do osiągania wyznaczonych celów.


Technika sprawdza się również w zewnętrznych działaniach firmy, np. sprzedaży, rekrutacji czy marketingu.


Grywalizacja bazuje jednak na przyjemności, jaka płynie z rywalizacji, podejmowania wyzwań, zdobywania punktów i nagród.

Dzięki grywalizacji absorbujesz użytkowników do projektów, które początkowo mogły wydawać się rutynowe i mało atrakcyjne.


Przeprowadzisz niestandardowy proces rekrutacji, dzięki któremu zdobędziesz zaangażowanych pracowników.

Zwiększysz zyski, zbudujesz większą świadomość marki, zdobędziesz lojalnych klientów.

Jak wykorzystać grywalizację?

Gdzie mogę zastosować grywalizację?

Grywalizacja komunikacja - obrazek nie może zostać poprawnie wyświetlonyGrywalizacja sprzedaż - obrazek nie może zostać poprawnie wyświetlonyGrywalizacja rekrutacja HR - obrazek nie może zostać poprawnie wyświetlonyGrywalizacja zwiększanie wiedzy - obrazek nie może zostać poprawnie wyświetlonyGrywalizacja rozwój kompetencji - obrazek nie może być poprawnie wyświetlonyGrywalizacja w firmie - obrazek nie może być poprawnie wyświetlonyGry biznesowe - obrazek nie może być poprawnie wyświetlonyGrywalizacja online - obrazek nie może być poprawnie wyświetlony

Poprawa komunikacji

wśród pracowników

Wzrost sprzedaży

Większa liczba aplikacji rekrutacyjnych

Zwiększenie wiedzy produktowej

Rozwój kompetencji


Wzrost efektywności wykonywanych zadań

Zaangażowanie

w życie firmy

Zwiększenie wartości cross i up sellingu

Grywalizacja sprzedaż - obrazek nie może być poprawnie wyświetlony

Grywalizacja sił sprzedaży


Celem projektu było zwiększenie sprzedaży poprzez wzrost zaangażowania większej liczby handlowców w ramach konkursu. Dzięki aplikacji mogli monitorować swoje oraz zespołowe wyniki

sprzedażowe na tle innych
w organizacji. Sukcesy handlowe generowały punkty umożliwiające rozbudowę wirtualnej postaci narciarza o nowe akcesoria i umiejętności.

Fabuła narciarska była spójna
z realnymi nagrodami.


  • 95% użytkowników regularnie korzystało
    z aplikacji.
  • Wzrost zaangażowania i aktywności pracowników.
  • Wzrost sprzedaży wśród większej liczby pracowników.
  • Usprawnienie komunikacji wśród pracowników i menadżerów.

Podsumowanie projektu:

Case study

Grywalizacja w biznesie - obrazek nie może być poprawnie wyświetlony

Gamifikacja zdobywania wiedzy produktowej


Celem projektu był wzrost wiedzy produktowej oraz branżowej wśród doradców Klienta. Zaangażowaliśmy Partnerów biznesowych Klienta – producentów, w tworzenie ciekawych pigułek wiedzy i quizów. Zostały one

udostępnione na ścieżkach tematycznych i branżowych, a opisy produktów w Bazie Wiedzy. Doradcy Klienta zdobywają wiedzę, ale mogą również dzielić się nią poprzez nagrywanie filmów instruktażowych czy sugerowanie dodatkowych korzyści. Każdy element jest zgrywalizowany.

  • Grywalizacja zdobywania i dzielenia się wiedzą.
  • Wzrost zaangażowanych pracowników
    w procesy szkoleniowe.
  • Wzrost wykorzystywania Bazy Wiedzy w celach sprzedażowych i codziennej pracy z Klientem.

Podsumowanie projektu:

Grywalizacja onboarding - obrazek nie może być ponownie wyświetlony

Gryfikacja onboardingu w formie Quizowania


Celem projektu było skuteczne
i szybkie przeszkolenie nowych
i obecnych pracowników
z nowych produktów, ofert oraz procedur wynikających ze zmian w organizacji. Projekt został oparty o Quizowanie,

czyli możliwość wyzywania pracowników na pojedynki wiedzy.
W ramach pojedynków pracownicy sprawdzali swoją wiedzę z różnych kategorii. Gdy czegoś nie wiedzieli mogli ją uzupełnić korzystając z pigułek wiedzy (szkolenia e-learningowe, interaktywne pdfy, filmy animowane).

  • 95% pracowników wzięło udział w pojedynkach wiedzy.
  • Wzrosła wiedza produktowa i branżowa.
  • Dzięki integracyjnym czynnikom quizowania usprawniono komunikację pomiędzy osobami w różnych regionach.

Podsumowanie projektu:

Jak przebiega nasza współpraca?

Grywalizacja kontakt - obrazek nie może być poprawnie wyświetlonyGrywalizacja potrzeby - obrazek nie może być poprawnie wyświetlonyGrywalizacja współpraca - obrazek nie może być ponownie wyświetlonyGrywalizacja doradca - obrazek nie może być poprawnie wyświetlony

Uzupełnij formularz kontaktowy

Nasz doradca odezwie się do Ciebie i zada kilka dodatkowych pytań

Wspólnie ustalicie termin spotkania w celu omówienia Twoich potrzeb

Otrzymasz naszą ofertę
i zdecydujesz, o dalszej współpracy

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą!

Smart Education International sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (dalej: Smart) niniejszym infromuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.

Dowiedz się więcej

KONTAKT

info@smarteducation.pl

tel. +48 22 854 20 60

00-834 Warszawa, ul. Pańska 73

Polityka prywatności
Regulamin

Smart informuje, że:


1.dane kontaktowe Smart to: Smart Education International sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Pańska 73, 00-834 Warszawa;

2.Smart przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu kontaktu z Panią/Panem w związku
z wypełnieniem przez Panią/Pana formularza kontaktowego na stronie https://grywalizacja.smarteducation.pl/ (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO prawnie uzasadniony interes Smart, tj. kontakt z osobami zainteresowanymi współpracą ze Smart);

3.Pani/Pana dane będą udostępniane tylko w razie potrzeby: dostawcom usług zapewniającym Smart funkcjonowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych, doradcom prawnym, biznesowym, firmom kurierskim, pocztowym, firmie prowadzącej usługi księgowe, zaufanym partnerom Smart współpracującym ze Smart w zakresie świadczenia usług na rzecz Klientów
i Kontrahentów Smart,

4.Pani/Pana dane osobowe w zakresie danych kontaktowych będą przetwarzane do dnia upływu 10 lat od dnia pierwszego kontaktu ze strony Smart lub do dnia wykonania złożonego przez Panią/Pana wniosku o usunięcie danych lub sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

5.są Państwo uprawnieni do żądania od Smart dostępu do swoich danych osobowych; b.sprostowania swoich danych osobowych; sprzeciwu do przetwarzania danych osobowych; ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych; usunięcia swoich danych osobowych; wniesienia skargi do organu nadzorczego.podanie danych osobowych jest warunkiem skontaktowania się z Panią/Panem, a brak podania wyżej wskazanych danych uniemożliwia kontakt z Panią/Panem;

6.nie podlega Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, które wywołuje wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływa;

7.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Strona wykorzystuje pliki Cookies. W każdej chwili możesz samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych w plikach Cookies, jak również całkowicie zablokować obsługę plików Cookies. Administratorem Twoich danych osobowych zapisanych w plikach Cookies jest Smart Education International sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (dalej: Smart)Więcej w Polityce prywatności